More Forced Enjoyment

See All Forced Enjoyment Videos
See More Recently Added Videos

Other Videos You'll Like

Comments (151)

  • JayRizzly

    4 months ago

    Jack sounds like a baby! OMG!

  • themix_92

    1 year ago

    Looking at these old videos is like stepping through a time machine. Its crazy how much they've grown over the last 6 years

  • FallenTesla

    1 year ago

    wow there was a time he didn't have a beard? my mind is blown away all I know is wrong in the world!

  • ToriYaMori

    2 years ago


  • McChang117

    3 years ago

    Jack!?!?! I barely recognize him without that beard LOL

  • domdawn94

    4 years ago

    Jack you deserve this pain, Texas heat is nothing to play with

  • nothingatall

    4 years ago

    Holy shit, I've actually been to that Best Buy!

  • x9Line9x

    4 years ago


  • Seth00015

    4 years ago


  • Hacky_Ninja

    4 years ago

    I'm with Geoff. F#@k walking in that heat, here is the worst game ever.

  • ronniehc

    4 years ago

    Nice one jack make the deil walk on the other hand Geoff make him pay worse nexy time!

  • Arcaded

    4 years ago

    Sucks to be you-Jack

  • DuelJoel

    6 years ago

    I feel your pain I got this game for my birthday!

  • caboose9997

    6 years ago

    yeah........ if he made me walk that much on a 110 degree day..... i'd make him play that game while being tazered every 2 minutes with his ass glued to his

    i dont like work on hot days...heheh.

    great movie guys! im now going to scour the site for episodes 1-3. hope to see more.

  • murch07

    7 years ago

    Catch those crabs Jack

  • murch07

    7 years ago

    Sigh... this game is going to suck. Sorry Jack

    Post edited 10/26/08 6:01PM

  • CyanLink

    7 years ago

    At least you got Geoff back a little. I wonder how he got home.

  • Chill11

    7 years ago

    The graphics look like suck, the gameplay has to suck, why do you go through the punishment?

    Nice that you drove off without him tho

  • bulldogdrop

    7 years ago

    have fun with your game jack

  • az_brent

    7 years ago

    Id say there is justice for the both of u in the game selection and leaving Geoff in the parking lot. Until jack starts playing the game then Geoff wins with the last laugh. Although I certainly do envy you for ur hot weather

  • Emperium

    7 years ago

    Man, never will play that game. But good job with the car!

  • Bucky123100

    7 years ago

    Don't we all enjoy Jack's pain in playing these horrible videogames?

  • daprophet02

    7 years ago

    Only a true friend would torture his friend by forcing him to play that game. Then again only a true friend would leave his friend in a parking lot at a store in 110 degree heat.

  • Hammer781227

    7 years ago

    This game sucks worse than Friday the 13th the game.

  • incisions666

    7 years ago

    thats brutal man

  • sortish

    7 years ago

    i won't disclose the location but i know where that bust buy is haha

  • potatopado

    7 years ago

    how come this video is not in forced enjoyment? it's in acheivement hunter!

  • cammcv

    7 years ago

    i thrue out that game no 1 would trade it in

  • oceanbound

    7 years ago

    Hmm, actually I HAVE gotten to drive a 378 in real life and be in those helicopters, way cooler than I think it is in the game.


    Way cooler.

    And wetter.

  • LoneWolfRage

    7 years ago

    Damn Jack got hosed, but Geoff got left behind, lol i bet hes gunna regret buying that game

  • digitalskil

    7 years ago


  • Ness

    7 years ago

    I recognize that Bestbuy!

  • desktopsim

    7 years ago

    Rule number 127 when mocking someone; "have an exit strategy." Get in the car then mock :)

    I can think only one game that could be much worse, however it yet to be created, thankfully it hasn't. I present:
    "Ice Road Truckers"

  • S0u1R34p3r

    7 years ago

    Make him play Vampire Rain.

    Absolute worst game for the 360 EVER!

  • tacodragon

    7 years ago

    lol i hate the show prob hate the game more
    good luck with that

  • Randool

    7 years ago

    You can catch anything if you believe in yourself.

  • Gus3

    7 years ago

    It sucks to be them.

  • pooponyou

    7 years ago

    I can't even count how many reviews I've seen of that game that were 1's and such

  • falsepromise

    7 years ago

    thats just funny on so many levels

  • jabu_jabu

    7 years ago

    Deadliest Catch: Alaskan Storm got a 6.4 at ign. i've seen worse.
    Shadow the Hedgehog got a 4.9

  • deathVNQSHD

    7 years ago

    I was hoping that it would be Jumper: Griffin's Story

  • drbob7

    7 years ago

    only the video game industry can make a show that good so crappy -.-

  • giml

    7 years ago

    the only time i hope this poster actually motivates anyone, its okay jack.

    but serioulsy??? what would you do in that game? yell at people and catch fish???!?!?!

  • spiderk132

    7 years ago

    Hahahah, geoff got PWNED

  • MissingLink1

    7 years ago

    should've parked in the disabled spots

  • RadHaz

    7 years ago

    Suck it up Geoff.

    You were in the Army, you should be used to those kind of shitty conditions.

    Post edited 8/12/08 1:30PM

  • kstooge

    7 years ago

    I tuely feel sorry for him having to play that game.

  • nailz9

    7 years ago

    Geoff should make him play Fusion Frenzy 2 for the next forced enjoyment.

  • tomii

    7 years ago

    That video is fucking win.


  • ElTizzle

    7 years ago

    Nothing like a game about working... although i guess thats what all games are about in the end, it's work to someone. Even mario was a plumber who was just cleaning the pipes. Bow chicka wow wow