+30
+29
Signed up: 3 years ago (10/12/11)
Last signed in: 2 months ago
Friends161 Friends
Block
keeleynicole spoonser
caleb Cast & Crew
HOMEWORK IS GOOD FOR THE SOUL!!!
2 years ago  |  Conversation
keeleynicole spoonser
They tried to call me in... I was like ha ha ha
No.
Had to study for fun tests and work on fantabulous projects tonight.
Best night eva
#3  Posted 2 years ago
Yay for studying! haha. Fantabulous projects?

Dang, you should have worked and made me a pizza. I'm hungry.
#4  Posted 2 years ago
caleb Cast & Crew
Awesome! It's gonna be a fun time!
2 years ago  |  Conversation
keeleynicole spoonser
Yeah I'm ready for Austin! I got work off too! I just talked to them and they'll work it out boo yah!
2 years ago  |  Conversation
caleb Cast & Crew
It's only 100 today, I guess ou are already prepared.
2 years ago  |  Conversation
keeleynicole spoonser
Well It's already 110 here! How hot is it there??
2 years ago  |  Conversation
caleb Cast & Crew
Cool, be ready for the heat!
2 years ago  |  Conversation
keeleynicole spoonser
I get to Austin on Thursday I think around 6pm
2 years ago  |  Conversation
caleb Cast & Crew
It's just around the corner! What day do you get in?
2 years ago  |  Conversation
keeleynicole spoonser
I promise to see at least one of your pannels! I need to look at the schedual! I have no idea when any of the different pannels are happening! I need to plan. I've only got a week to go until I'm in Texas! I cant believe it's so freaken close! Haha
2 years ago  |  Conversation
caleb Cast & Crew
I'm on 3 but it's cool if it doesn't work out.
2 years ago  |  Conversation
keeleynicole spoonser
I'll definatly come see some of your pannels! I wanna see a lot of pannels during rtx!
2 years ago  |  Conversation
caleb Cast & Crew
You better get work off!! Halo 4 will be sweet. You gonna come see any of my panels?
2 years ago  |  Conversation
keeleynicole spoonser
So excited! I'm still fighting work to get the time off! I'm happy halo 4 will be there! That's gonna be awesome to play!
2 years ago  |  Conversation
caleb Cast & Crew
That is super random! It has been a while, maybe later this week or something. It's also almost RTX time!
2 years ago  |  Conversation
keeleynicole spoonser
www.youtube.com/watch?annotation_id=annotation_677100&src_vid=5FocgBp8m6g&v=AfxVN4EqeoI&feature=iv
This video made me laugh way too hard. (its completely random.)
We should game soon! I feel like we haven't gamed in a while!!
2 years ago  |  Conversation
caleb Cast & Crew
That kitty gif is amazing!!!
2 years ago  |  Conversation
That is actually my cousins cat!
#3  Posted 2 years ago
no wait sorry, wrong cat.
#4  Posted 2 years ago
caleb Cast & Crew
Fail
2 years ago  |  Conversation
keeleynicole spoonser
i didnt know that it wouldn't work!
#2  Posted 2 years ago
Haha it's ok, I forgive you.
#3  Posted 2 years ago
keeleynicole spoonser
2 years ago  |  Conversation  |  + 3 Funny
keeleynicole spoonser
no your super hot!
#2  Posted 2 years ago
I'd tap that.
#3  Posted 2 years ago
caleb Cast & Crew
ZOMBIES!!!
2 years ago  |  Conversation
Nice gaming tonight and thank you both for the lovely picture. I shall cherish it for the rest of my life. Night
#5  Posted 2 years ago
keeleynicole spoonser
Good game....s.! And you oh so very welcome for the photo. As you know it took HOURS to draw. And you better cherish it forever! night.

Post edited 2/20/12 4:07AM
#6  Posted 2 years ago
keeleynicole spoonser
www.youtube.com/watch?v=IYnsfV5N2n8
2 years ago  |  Conversation
keeleynicole spoonser
www.youtube.com/watch?v=TeDpRCD59fU&feature=relmfu
2 years ago  |  Conversation
keeleynicole spoonser
www.youtube.com/watch?v=Mmdc9RIhmOI
2 years ago  |  Conversation
keeleynicole spoonser
www.youtube.com/watch?v=YQ5c9BzohM4&feature=related
2 years ago  |  Conversation
keeleynicole spoonser
www.youtube.com/watch?v=mADhOt6qRlk
2 years ago  |  Conversation
keeleynicole spoonser
2 years ago  |  Conversation  |  + 1 Cool
keeleynicole spoonser
2 years ago  |  Conversation  |  + 1 Cool
keeleynicole spoonser


Post edited 2/19/12 12:12AM
2 years ago  |  Conversation  |  + 1 Cool
keeleynicole spoonser
2 years ago  |  Conversation  |  + 1 Cool
keeleynicole spoonser
2 years ago  |  Conversation  |  + 1 Cool
caleb Cast & Crew
[img ]i1253.photobucket.com/albums/hh596/keeleynicole/SDC10703.jpg[/img ]
2 years ago  |  Conversation  |  + 1 Funny
Load More